jak scrapuje Jaś i świąteczne serdeczności

Kochani, wpadam na chwilę, aby pokazać Wam jeszcze
kartki przygotowane przez mojego synka:)

Pomysł na choinkę i bałwanka, aranżacja i rysunki Jasia,
mój udział tylko z klejem na gorąco i wiązaniem sznurka.

Prezent to podobno rower dla kuzyna;)

kartka na święta

kartka na święta

i życzenia

kartka na święta

I ode mnie Kochani – ciepłych i magicznych Świątecznych Dni,
wspaniałej rodzinnej atmosfery przy stole i radości z prezentów,
a w Nowym Roku zdrowia, radości z każdego dnia
i wielu kreatywnych pomysłów:)

Ściskam Wam mocno świątecznie
i z całego serca dziękuję, że jesteście,
mimo że mnie tu ostatnio tak mało..

17 komentarzy:

  1. Dziecięce kartki są najwdzięczniejsze i najpiękniejsze. Uwielbiam takie prace:)
    Pozdrawiam i życzę zdrowych, wesołych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia:) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki. Szczególnie ta z bałwankiem taka radosna i szczera. Wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są baaardzo orginalne! Fajnie, ze angażujesz mężczyznę do pomocy przy kartkach... Moja córa też właśnie ma bąbla od kleju, bo koniecznie chciała mieć drabinę w stajence dla kucyków... Tak to się zaczyna, pasje przychodzą powoli... Robiłam w tym roku podobne, ale tylko do szkoły na kiermasz, więc na zwykłym papierze. Zapraszam do skomentowania moich , na szybko wymyślanych prac... Pozdrawiam Serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. najwspanialsze i najszersze sa prace naszych dzieci

    OdpowiedzUsuń
  5. Excellent weblog right here! Additionally your site quite a bit up very fast! What web host are you using? Can I get your affiliate hyperlink in your host? I want my site loaded up as quickly as yours lol…
    Cardsharing Server

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze:) zapraszam na mojego bloga http://roszpunkasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolniach z tego Twojego syna ! Pomoc masz pod ręką :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne te Twoje kartki... Obserwuje bardzo :) I zapraszam do siebie http://rekotworzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te kartki! Ja z moją córeczką też robimy świąteczne ozdoby, urodzinowe karteczki razem! moim zdaniem ważne jest w życiu codziennym wyczucie stylu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda wyśmienicie! Istne arcydzieło :-) Mam już ochodztę na samą myśl. Pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)